header

עיריית גבעת שמואל פריי דוחות

 
היי ,זה אברהם ,אתה זוכר אותי .כמי שנאלץ לשלם לעיריית גבעת שמואל פריי דוחות, רציתי לספר לך על דרך שבה תוכל להימנע מתשלום דוחות חנייה לעיריית גבעת שמואל. הודות למידע חשוב שאמסור לך בשורות אלה תוכל להחנות את רכבך ברחבי העיר ללא תשלום. אז אם הנך רוצה לחנות באזור קרוב למשרדים הסמוכים לדרך 4 (דרך גהה )תוכל לחסוך תשלום עבור דוחות חניה אם תחנה את רכבך בחניה של המתנס המצוי ברחוב בן גוריון. החניה בת שני המפלסים מכילה כ 100 מקומות חניה .
מקום חניה נוסף במרכז העיר הוותיקה הוא מגרש הכורכר המסונף למועצה הדתית ברחוב רמבם 34 .משם תוכל לזנק לעיסוקיך באזור החדש של שכונת רמת הדר או באזור העירייה . האמת שפה מגיע דוח חנייה למועצה הדתית עצמה שכן המבנים הממוקמים במגרש המשמשים כמשרדי המועצה הדתית אינה משמשים לשום מטרה ועדיף היה אם עיריית גבעת שמואל הייתה מפנה אותם ובכך מכשירה מקום חניה נוסף מבלי לגבות דוחות חניה .ואם תשאל כיצד יתקיים העם החונה פה, גבעת שמואל תיבנה ותיכונן ללא מועצה דתית אז קבל את חוות דעתי כרב וכרואה חשבון כי עדיף לשירותי הדת בגבעת שמואל שיהיו ללא מגע ידי המועצה הדתית בגבעת שמואל, בכדי שלא נסבול דוחות וקנסות חניה בשירותי הדת עצמם.
 קח לדוגמה את נושא מקוואות בגבעת שמואל. מזה כשנה שהושלמה בנייתו של מקווה חדש ברחוב שמחה הולצברג. אמנם גם שם תוכל להחנות את רכבך ללא סיכון של פריי דוחות חנייה .המקווה ברחוב שמחה הולצברג נבנה בעלות של כ-8 מיליון שקלים חדשים ועדיין לא נפתח לטבילת נשים ותיקצר היריעה מפירוט הבעיות שיש במקווה ,אולם כאן המקום לתת לך טיפ, כי אם ברצונך שאשתך תטבול מבלי לקבל דוחות חנייה ,היא יכולה להחנות את הרכב ברחוב שמחה הולצברג בחנייה חופשית ולטבול במקווה של הגברים .בפירוש כן ,לא טעית מכיוון שהמקווה שם כשר לטבילת נשים על אף היותו נושא  שם של מקווה לגברים ולמעט בעיית נזילות מים במערכת מיזוג האוויר הוא נקי והחל משעה 12:00 בצהריים הוא סגור לגברים , ואם כן ,בשעות הערב יכולות נשים לטבול בו . מובן שרצוי להחליף את המים בין טבילת נשים לטבילת הגברים. מובן שבאפשרות זו תוכל לחסוך תשלום לעיריית גבעת שמואל על דוחות חנייה שתקבל באם תחנה בסמוך למקווה ברחוב שי עגנון .
מקום נוסף בו תוכל להחנות את רכבך הוא בסוף דרך המלך לקראת מתקני עיריית גבעת שמואל. בדרך המלך אין אכיפה ותוכל להימנע מקבלת פריי דוחות חנייה .
ולבסוף, אם בכל זאת קיבלת דוח תוכל לפנות אל הפקח איציק ממחלקת חנייה בעיריית גבעת שמואל, בבקשה נואשת לבטל את דוחות החנייה. אני מצרף לך את מספר הטלפון האישי שלו (058-554-5590 ) ואני מכיר לא מעט אנשים שמוכנים להישבע שבתירוץ טוב וקצת שכנוע הוא ביטל את דוח חניה שנתן להם .
אז בהצלחה וחנייה נעימה