header

עיריית גבעת שמואל הנדסה

היי כאן המועמד לרב העיר גבעת שמואל, אברהם משיח משכונת רמת הדר. אני מצטער שעלי לפנות אליך תוך שימוש בשמה הטוב של מחלקת הנדסה בעיריית גבעת שמואל, העוסקת בפיתוח העיר והסביבה העירונית ,אולם אין לי ברירה מאחר ומנסים להשתיק אותי בכל דרך אפשרית.
מזה שנים שאני מתריע על פעילותה הקלוקלת של המועצה הדתית בגבעת שמואל. כ – 88% מתקציבה מופנה למשכורות עובדי המועצה ושאר התקציב מועבר למקורבים .רק מחלקת הנדסה בעיריית גבעת שמואל תוכל לפתור את בעיות הכשרות, מקוואות ומשרות העתק לבכירים על ידי פירוק המועצה הדתית לאלתר. בעיריית גבעת שמואל צריכים לקבל החלטה לפנות את משרדי המועצה ואילו מחלקת הנדסה בעיריית גבעת שמואל תוכל לסלק את המפגע תוך שימוש בציוד מכני הנדסי כבד המשמש להריסת בתי מחבלים.
ואם הגעת עד לכאן, אצרף לך מס' טלפונים חיוניים:
אדריכלית רחל ברגר
מהנדסת העיר ומנהלת אגף ההנדסה
 03-7266847
 rachelb@givat-shmuel.muni.il
גב' סיגי שוקרון
מזכירת מהנדסת העיר ומזכירת הוועדה - אישורים לטאבו והשבחה
 03-7266848
 sigalits@givat-shmuel.muni.il
טלפון: 03-7266847
פקס: 03-7266843 
כתובת: רח' בן גוריון 24, קומה 3 

קבלת קהל במשרדי אגף הנדסה והועדה לתכנון ובניה גבעת שמואל: 
 יום ב'  בין השעות 9:00-12:00
 יום ד'  בין השעות 16:00-18:00
 

עיריית גבעת שמואל מחלקת הנדסה

רק שימוש בחומר נפץ מרסק על ידי  עיריית גבעת שמואל הנדסה  הממונה על נושאי תנכון, פיתוח ובקרה לבינוי עירוני ,יוכל לגאול אותנו ממחדלי המועצה הדתית,
כשרות- חותמת הגומי של רב ראשי המצוי בנבצרות מעל 4 שנים, אשר מובעת על תעודות הכשרות המונפקות בגבעת שמואל,יכולה לעבור לעיריית גבעת שמואל הנדסה. במצב הנכחי מחלקת הנדסה תוכל לתת את אותה השגחה הניתנת היום, במסגרת אחריותה בכנון בנין עיר ןפרויקט ברמת תכנון עירונית.
מקוואות- המחדלים שמונעים את פתיחת המקווה לנשים החדש. סכסוך עם הקבלן המבצע, תכניות הנדסיות שיצרו נזילות ואי פתיחת המקווה הינם סיבה מספקת להטיל על עיריית גבעת שמואל הנדסה את את התפקיד של פרוק והרכבה של המועצה הדתית. רק מחלקת ההנדסה בעיריית קבעת שמואל תוכל לטפל בליקויי הבניה ובכך לאפשר את פתיחת המקווה. כמי שאמונה על בנית תשתיות עירוניות הכוללות כבישים מדרכות קווי ביוב, אספקת מים ומערכת ניקוז.
משכורות הבכירים- גרעון אקטוארי בסך 9,000,000 ₪ המורכב מהתחיבויות לפנסיה תקציבית הינה סיבה מספקת להורות למחלקת הנדסה לההשתמה בנסיונה בהנדסה קרבית ולפוצץ מהאויר את חוסר המעש הממלא את משרדי המועצה הדתית, תוך לקיחת אחריות על פעילות הבנייה של שרותי הדת בעיר.