header

_/

 פתיחת תיק נישואין ברבנות גבעת שמואל

אפשר לחסוך את תשלום  אגרת הנישואין בסך 700 ש"ח. האגרה ממילא אינה נגבית בצורה שווה וזוגות רבים מקבלים הנחה או פטור מתשלום אגרה בפתיחת תיק נישואין במועצה דתית גבעת שמואל .
 
פתיחת תיק נישואין ברבנות גבעת שמואל בדרך הזולה ביותר יכולה להעשות באמצעות יו"ר המועצה הדתית, שהינו איש חביב ובעיקר פוליטיקאי הדואג להיות "בסדר" עם כולם עד למועד פרישתו לגימלאות. כתוצאה מכך יו"ר המועצה הדתית נוטה להקל בתשלום ובמיוחד אם אתם נפגשים בבית הכנסת לכו נרננה- מניין בסגנון קרליבך ובעיר קטנה כמו גבעת שמואל שבה נפגשים עם חברי מועצת העיר אין קל מלזרוק להם מילה אודות הקלה בפתיחת תיק נישואים.
 
ואם אתרע מזלכם ונאלצתם לפתוח תיק אצל מנהלת מחלקת נישואין במועצה הדתית גבעת שמואל עליכם פשוט להישיר מבט ולומר שאתם לחוצים בכסף והאם הייא יכולה לומר בפה מלא שהאגרה נגבית באופן אחיד, תוכלו גם להראות לה את נתוני הגבייה המוזרים של המועצה הדתית גבעת שמואל בשנים האחרונות כדלקמן: 
 
  נרשמו לנישואים במועצה דתית גבעת שמואל תשלומי אגרות בנכוי הנחות אגרה ממוצעת לזוג
2016 126 108,867 711
2017 601 268,046 446
 
כדי לשבר את האוזן נגלה כי מספר הרשמים לנישואין בכל הארץ לשנה הוא 34,000 ומתפרסים על 135 לשכות רישום, כלומר כ-250 רישומי נישואין בממוצע ללשכה אחת , בעוד שבגבעת שמואל  המונה כ-27,000 תושבים נרשמים לנישואין 601 זוגות.

 תוצאות המבחן מראים על גביה לא אחידה , מספר נרשמים לא סביר וכנראה שיש מי שדואג לגזור קופון על כל זוג תמים שרוצה להינשא כדת משה וישראל. אם בכל זאת נתקלתם בבעיה תוכלו תמיד לפנות אלי לשם קבלת רב מוסמך לעריכת חופה וקידושין- ללא כל עלות.
 
עיוות נוסף בגבייה נובע מאי השוואת מעמדן של בנות המדרשה ברישום לנישואים- יש עוות במצב בו בני ישיבה מקבלים הנחה של 40% ואילו בנות מדרשה משלמות מחיר מלא.  

 עוד טיפ אחד קטן .
רישום פתיחת תיק נישואין נעשה ממילא כהוראת חוק של המדינה מטעם הרבנות ולכן גם אם לבסוף לא תשלמו את האגרה של פתיחת תיק נישואין ברבנות גבעת שמואל, הרישום ברבנות הראשית יערך כדת וכדין.
בפתיחת תיק נישואין במועצה אנטי דתית גבעת שמואל- אל תתפתו לשלם עבור שרות של רב עורך נישואין. המועצה מחוייבת לשלוח לכם רב ע"מ שיערוך לכם את החופה וקידושין בעלות נסיעות הרב לחופה וחזרה.
אחזקת רב רושם נישואין במועצה דתית גבעת שמואל- עלות של 103,222 ש''ח כפי הצעת תקציב 2018 - עלות שהייתה נחסכת במינוי רב קבוע.
 
במועצה האנטי דתית יש כמה גרסאות של כתובות .חלקן פסולות או בעיתיות.  עליכם לוודא כי קיבלתם את הנוסח החדש והמתוקן ולא אחת מכתובות הכחולות שנמצאות במחסן. אני מצרף את נוסח הכתובה שעבר הגהה על ידי ועל הנרשמים לנישואין  לודא כי אכן נוסח כתובה שנתקבל הינו המעודכן.

לקבלת נוסח הכתובה המדוייק 
לזוגות שנישאו וברשותם כתובה פסולה יש לכתוב כתובה חדשה, הנקראת "כתובה שנפל בה טעות".
לקבלת נוסח כתובה שנפל בה טעות נוסח ספרדי
לקבלת נוסח כתובה שנפל בה טעות נוסח אשכנזי
לקבלת נוסח כתובה שנפל בה טעות נוסח תימני

 

אני הרב אברהם משיח מתחייב לבטל את אגרת הרישום לתושבי גבעת שמואל.
 
 
 איך זה מתבטא בדוחות הכספיים

חזרה לתפריט הראשי
  
אם ברצונך להגיב
 
ניתוח דוחות כספיים של המועצה האנטי דתית גבעת שמואל
 
כיצד מוליכים שולל את המבקר הפנימי בעיריית גבעת שמואל
 
לקבלת דוחות כספיים המלאים של המועצה האנטי דתית
 
אודות הרב אברהם משיח, רו"ח
 
חזרה לראש הדף