header

עיריית גבעת שמואל שעות פתיחה

 
עובדי עירייה הצורכים נקניקיות בוטיק בטקס בורגני בשעות הפתיחה של עיריית גבעת שמואל הוא מחזה היכול להוציא מדעתו כל תושב גבעת שמואל הנזקק לשרותי עיריית גבעת שמואל בשעות הפתיחה. הישיבה במשרד ממוזג בכסאות משרדיים מרופדים המספקים חוויה מושלמת לצפייה בנטפליקס בזמן קבלת קהל בשעות פתיחה של עיריית גבעת שמואל יכול להביא לייאוש עמוק עד דכאון מז'ורי.
למעשה זוהי נחלתם הבלעדית של הבאים בשערי המועצה הדתית גבעת שמואל. עובדי ציבור אשר תפקידם הוא למלא משבצות ריקות מתוכן ביצועי. מבחינתם שעות הפתיחה של עיירית גבעת שמואל נועדו למלא את צרכיהם של החרקים הפתטיים המתגוררים בגבעת שמואל, משל היו נמלים קטנות המאווששות ומפריעות להם בהעברת זמן הבטלה האין סופי העומד לרשות המועצה הדתית גבעת שמואל. היעילות והמקצועיות של עובדי עיריית גבעת שמואל בשעות הפתיחה אינה משמשת, לצערינו, אמת מידה לשרות הניתן לתושבי גבעת שמואל ואינה מצדיקה את החשיבות העצמית הנפוחה המאפיינת את עובדי המועצה הדתית גבעת שמואל אשר אינם חוסכים את הטפת המוסר שלהם למי שמנסה לשאול או/ו לברר על רמת השרות בצריפו של יעקב. הרשלנות בטיפול בנזקקים לשרותי המועצה הדתית מעלה את המחשבה שמא הצריף של יעקב מהווה פרוייקט הצלה לאומי המצדיק את עלותו בסך 4.5 מליון ש"ח לשנה מכספי משלם המיסים. לכולם ברור היום שאין הצריף של יעקב מהווה מפעל מציל חיים כשל מעבדתו של לואי פסטר. 
 
יש להעביר את שרותי המועצה הדתית לעיריית גבעת שמואל בשעות הפתיחה של עיריית גבעת שמואל ולרמת השרות הניתנת בשעות הפתיחה של עיריית גבעת שמואל אשר מהוות שעות פתיחה בפועלולא המלצה בלבד, ויפה שעת פתיחה אחת קודם.
לסקירה קצרה של מחדלי המועצה הדתית גבעת שמואל